torsdag 22 januari 2015


Idag har jag vart på Gotland i 10 dagar. Det känns som om jag alltid bott här. Idag var väl egentligen en av mina första arbetsdagar. Den bestod i att försöka lära mig namn, mejla, fika, fler namn osvosv. Som jag skrev till en kompis ibland känns det här som det enklaste som finns och ibland känner jag mig absolut minst på jorden. Men så spännande att jag får prova det här och med Gud är allt möjligt!Jag tror att det här blir bra! Jag har fått kolla in i mitt nya kontor det känns också fantastiskt spännande, så vuxet. Eget kontor, egen jobbdator.

Idag lyssnade jag på ett föredrag på jobbet om en tjej som blivit utsatt för mobbing i väldigt många år. Det var gripande och jag kunde sätta mig in i många av situationerna. Hemskt men ändå så nära.

Jag ska bara klaga en kortis. Saknar min snapchat. Så alla ni som kanske skickar snapchat jag dissar er inte....men jag har blivit blockerad...

Psalm 25:2


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar