onsdag 17 december 2014



Idag har jag tagit hand om min bil. Imorse när jag gick ut för att köra iväg för att köpa däck så hade jag punka på tre däck. Alltså jag hade lite luft kvar i alla tre men fick köra direkt till macken och fylla upp alla tre för att sen köra ner till däckgubbarna. Ringde pappa i PANIK och frågade om jag kunde köra ner till macken. Jag var tydligen tvungen att byta mina fina fälgar för att de hade eroderat...tråkigt men fyra nya fälgar fick det bli. Sedan bytte jag motorolja och filter spännande värre! När pappa kom hem köpte jag fina skydd till fälgarna så det gör inte så mycket att däckgubbarna bytte ut mina fina fälgar till fula och tråkiga för nu är de fina igen!

Jag letar inspiration för att få mitt rum/lägenhet på Gotland att bli personlig. Detta var verkligen ett fint foto. Jag kommer ha som en sovalkov och så nog fundera på om jag inte ska göra som de gjort på bilden! Sjukt fint! LP-spelaren på golvet gör allt lite extra fint bara. 

Imorgon ska jag upp tidigt och sen hålla igång hela långa dagen. Så nu ska jag snart sova. 

Sakarja 9:9-10 Härliga Advent.

Frid


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar