lördag 13 december 2014


Jag har länge haft tumblr det var väldigt längesen jag tittade igenom den dock. Man följer personer eller sidor så kan man dela eller kommentera. Det är inte särskilt personligt men väldigt inspirerande. Den här bilden kommer ifrån Urban Outfitters tumblr. Jag vet att de inte alltid gör rätt och att de ibland beter sig som svin men tyvärr gör inte det att deras bilder är mindre inspirerande. Fina kläder, fina inredningsbilder. Man får helt enkelt sortera bort det man inte gillar. 

Jag önskar vi kunde få en vit jul. Tyvärr är det väldigt ovanligt i min hemstad Göteborg. Men jag önskar. Snö gör mig glad och på något sätt slappnar jag av lite, livet går lite långsammare när det ligger snö på backen. Så en vit jul är helt klart en önskning inför julen! 

1 Petrusbrevet 5:7

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar